På rymmen . 27 maj 2009

Hej alla!
Idag var jag och min vän Malte på rymmen!
Fast inte så långt bort. Vi hade bara smitit ut några meter från vår hage. Vi stannade vid rabarberna. Bladen där är delikata.! Mums.!! Fast efter 11-12 tuggor blev vi upptäckta av mamman i huset .... hon skulle ut med hunden. Pyttsan också!
Men vi fick fortsätta att äta utanför hagen,  under tillsyn...



Här är vi ..... jag , Balder , har tatt` mig ett sotbad .... väldigt skönt!!
I den f.d majbrasan. Det blåser friskt idag, så det är väl lite lä här,  hoppas jag.

Kanske en ny kompis i hagen vore nåt;


En kruk-gumma......vilken häftig!!

Kommentarer
Postat av: Koola Viola

Härligt med en get-blogg, bra idé :)

Hit kikar jag tillbaka :)

2009-05-27 @ 13:34:09
URL: http://koolaviola.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad kul att du tittade in hos oss. Vi mor och dotter som på detta vis försöker lära oss det tekniska (modern dårå) och ha lite skoj tillsammans. samtidigt som vi vill dela med oss av våra små bockar.

2009-05-27 @ 20:32:13
Postat av: mia

fina bilder ...Jo kan de så rymmer de ibland har själv ganska många getter ....

2009-05-28 @ 16:35:20
URL: http://www.miasgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0